2009. szeptember 2., szerda

Kezdeti nehézségek

Huhhh... azt hittem blogot nyitni egyszerű feladat. Hát tévedtem, nem is kicsit. Sikerült valami olyan formát beállítani, ami tetszik. Eztán nézegetni kezdtem, hogy kedvenc blogokat is be tudom lőni. Ha, meg is örültem, el is kezdtem. Megjelent a blogomban, de csak ezután vettem észre, hogy az irányítópulton is be tudom állítani-dupla munka. De hát új nekem az egész, ezért élvezem... Majd megláttam, hogy nincsen profilképem...fejtörés. Végül arra jutottam, miért ne vigyázhatna Virágtündérem a blogomra egy darabig. Feltöltöttem. Sajnos észrevettem, hogy bár a nevem megjelenik azokon a blogokon, amiket bejelöltem rendszeres olvasásra, de nincs kép. Ha, na erre is rájöttem, újra dupla munka. :))) Na ezen már csak nevettem, mert azt gondolom értek a számítógép kezeléséhez, de ez új terület, meg kell tanuljam... na de ennyit bénázni! Legalább írni tudok.

Olvasgatva a blogokat rájöttem, micsoda közösségi élet folyik: ajándékozás, blogdíjak stb. Hát ez is új, így tanulgatom, hogyan is működnek ezek a dolgok. Azt viszont előjáróban elmondhatom: jó látni azokat az alkotó társaimat, akiknek munkájukat eddig csak a Meskáról ismertem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése