2009. szeptember 6., vasárnap

Fonalak

Újra rámtört a "fonalból alkotni valamit" vágy. Az ötlet meg is született, így elmentem beszerezni hozzá a szükséges fonalakat. A fonal kiválasztása számomra mindig rémálom. Na nem azért, mert nem szeretek válogatni (nőből vagyok, a válogatás lételem), hanem mert a sok szép fonal közül olyan nehéz eldönteni melyiket vigyem magammal. Így hát általában a pénztárcám szab határt neki. Az egyetlen szempont, amit mindig szem előtt tartok, hogy puha legyen és lehetőleg ne szöszöljön. Viszont nagy hibám az is, hogy horgolótűbűl nekem sosem elég. Volt egy teljes szettem, amit 2 évvel ezelőtti költözéskor elvesztettem.:((( Fáj is a szívem érte...nagyon. Azóta sem sikerült szert tennem az összes méretre. Így megint vettem 3 horgolótűt is. Ebből már ki is derül, hogy amit készíteni szándékozok horgolva lesz. De azt, hogy mi lesz, most inkább nem árulnám el, majd kicsit később, ha látom hogyan alakul. A fonalakat azért megmutatom. A kép nem adja szépen vissza az árnyalatokat. Sokkal élénkebbnek tűnnek, mint valójában. Azt viszont sajnálom, hogy megérinteni monitoron nem lehet, mert annyira simogatósan puhák. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése