2009. szeptember 1., kedd

Variálok

Az a baj, hogy sosem tudom elsőre eldönteni, mit is szeretnék. Mindig mindent hatszor átgondolok, vagy hirtelen felindulásból cselekszem, hogy aztán megbánva, újra hatszor átgondolva kijavítsam. Így van ez a blogommal is. Megírtam már vagy 10 bejegyzést, de egyiket sem közöltem, végül töröltem, és módosítottam kicsit a profilon. Na talán, ez az, amit szerettem volna.

Elsőként első, igazán szívemnek kedves alkotásomat mutatnám meg. Innen indult minden még a kezdetek kezdetén. Tavasz ihlette Virágtündérem. Azóta belőle lett az elkészült alkotásaim kicsiny őre. Vigyáz mindenkire, beszélget a többiekkel, hogy egyszer majd mindenki megtalálja a gazdáját, kár is szomorkodni. Először eladásra szántam, de ahogyan itt üldögélt az asztalomon annyira a szívemhez nőtt, hogy nincs szívem tőle megválni. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése