2009. szeptember 11., péntek

Felhők

Van néhány dolog, amit gondoltam lefotózok és megmutatok. Hát, ez a felhős-esős idő keresztül húzta számításaim. Annyira sötétek, borongósak, szomorkásak lettek a képek, hogy inkább megpróbálom holnap újra. Ilyenkor csak az jut az eszembe, hogyan fotózok majd télen?! Eddig sem voltam valami profi, hát mi lesz ezután, nem tudom.
A tegnapi napomat azért elmesélem, mert igen viccesre sikeredett. Egyik barátnőm manikűr-pedikűr, műkörmösnek tanul és felkért modellnek a vizsgájára. Örömmel tettem eleget kérésének. Bal kezemen elvégezte a műkörmös "beavatkozást", majd a kis- és gyűrűsujjamon a körmöt vörösre festette (csak 2 körmöt kellett). A maradék 3 natúr maradt. A jobb kezemre pedig Szörnyelladefrász méretű műkörmök kerültek. Végeztünk 2 órára (reggel 9-től), nekem pedig suliba kellett mennem. Ilyen felemásan! Persze a suli a város másik felén... Na, ahogyan a villamoson végigmértek az nagy szám volt! Sok ember arcán látszott, hogy nem tudja eldönteni: őrült vagyok, vagy csak szimplán hülye. Persze kedvesen mosolyogtam ilyenkor... nem komplett-volt a konklúzió.
Mára szépen egységesítve lettem, gondoltam kipróbálom, milyen műkörömmel élni és alkotni. Hát, szokni kell, de annyira picire van reszelve, hogy boldogulok vele. (A barátnőmnek meg már van egy állandó vendége).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése