2010. január 21., csütörtök

Mit rejt a táskám...



Juciitól kaptam a kedves meghívást a táskám rejtelmei játékra.
Nézzük csak, mit is rejt: papírzsepi,
                                           esernyő,
                                           ajakbalzsam,
                                           kézfertőtlenítő,
                                           iratok,
                                           pénztárca
                                           egy kis neszeszeres tasi
                                           rágó és toll.

Megmondom őszintén, utálok cipekedni, éppen ezért próbálok a lehető legkevesebb dolgot magammal vinni.

Akinek tovább küldöm: Kinga, Bejus, Treboretta, Toritextil és Adribeads


4 megjegyzés:

  1. Köszönöm!:)
    Engem már augusztusban meghívott Juci erre a játékra, itt meg tudod nézni:
    http://cseresznyeslany.blogspot.com/2009/08/jet-ii.html

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy ráleltem a blogodra! Figyelem a Meskán az egyedi, ötletes horgolásaidat, ez a legutóbbi "aprótartó" mindent visz! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Belinda!
    Örülök, hogy te is csatlakoztál, remélem te is jól fogod érezni magad "nálam"! :)))

    VálaszTörlés
  4. hmm.. vagy nagyon hülye vagyok, vagy tényleg nem tudok Nálad kommentelni.. délután írtam. és most nincs sehol. vagy kell hozzá a jóváhagyásod?

    mindenesetre köszönöm, és bocs, hogy csak most reagálok! :)

    VálaszTörlés