2010. január 13., szerda

Bizonytalan bizonyosság

kszor olvastam mások blogján, hogy mennyire elkeseredtek, amikor valaki vagy valakik lemásolták az általuk készített termékeket. Hát ez most velem is megtörtént. Nyilván nem én vagyok az egyetlen a világban, aki labello tokot horgol, de azért nem is kéne egy pár héttel az enyémek felkerülése után szinte ugyanolyanokat feltenni. Először picit elszomorodtam, de azután valahogy az jutott eszembe, hogy én voltam az első, hát akkor nem adom fel inkább kitalálok valami mást! Ez hihetetlen erőt adott, és újból a szemek közé csaptam horgolótűimmel.
Az egyik ötlet nem új, de ilyet nem találtam a Meskán, hát elkészítettem és feltettem. Ez pedig nem más, mint horgolt tampon tartó. Tudom, van anyagból, meg van kötve, de horgolva nincs, így gondoltam senki érzését nem bántom meg az enyéimmel. Még csak 3 darab készült, de a rossz fényviszonyok miatt csak az egyiket tudtam lefotózni. 100%-os pamut fonalból készítettem, 4 normál tampon fér bele, gombbal záródik, így mostmár nem fog szétszóródni senki tamponja a táska sötétjében. Meskára már fel is töltöttem.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése