2009. október 21., szerda

Gabella játéka

Sokat vívódtam, hogy jelentkezzek-e, mert hát nem a nyerős fajta emberek közül való vagyok. Ezt mi sem bizonyítja jobban, hogy eddigi életem során semmit sem nyertem... na jó, egyszer találtam egy csokiban "nyert" feliratot, de egyrészt nem volt beváltóhely a környékünkön, másrészt lejárt a játék. Oly annyira nem volt eddig szerencsém, hogy tavaly farsangon olyan társasággal voltam, akik korábban mindig nyertek tombolán, nem is egyszer. Vidáman bíztattak, hogy majd, most együtt! Hát, hiszitek, vagy sem, a 20 szelvényből egy sem nyert. Idén nem tudtam velük menni és 15 szelvényből 4 volt nyertes. Ezért hát vívódtam, vívódtam, míg végül rendeltem Gabellától néhány horgolótűt és beneveztem a játékára. Így mindenképp örülni fogok valaminek. :)))
Jelentkezési határidő: 2009. október 25. vasárnap éjfél, ugyhogy ha valaki szeret, vagy tervezi, hogy megtanul kötni mindenképpen nézze meg.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése