2009. október 11., vasárnap

Alkottam, meg nem is

Huhhhh de régen írtam. Megmondom őszintén kicsit összetornyosultak a teendőim mind a suliban, mind otthon, ráadásul rámtalált az influenza "kedves" vírusa is. Azonban volt időm alkotni is egy kicsit. A legújabb ötletem egy ajak balzsam tartó lett. Lehet, hogy ez másnak nem újdonság, de akkor jutott eszembe, hogy ilyen kéne, amikor az influenzám alatt kénytelen voltam folyamatosan kenni a szám, mert teljesen kiszáradt. Igen ám, de éppen, amikor a doktor néninél vártam, gondoltam bekenem, és hogyhogy nem, de nagy táskám sötétjébe veszett. Egyszerűen nem találtam. Egyre mélyebbre ástam, de csak nem akadt a kezembe. Ekkor jött az ötlet, milyen jó lenne, ha felakaszthatnám valahogy a táskámra, és mindig kéznél lenne. El is kezdett járni az agyam, rögtön jobban is lettem.:))) Először arra gondoltam, varrni kéne, de rájöttem, varrni nem tudok. Így a horgolás mellett döntöttem. Elővettem a fonalakat tűket, és nekiálltam. Ezek születtek első körben. Még kulcskarikát szeretnék tenni rájuk, de még nem találtam megfelelőt. Több szín is született, de csak ennyit tudtam lefotózni, mert beborult az ég és elbújt a nap.:((( Majd felteszem a Meskára is, hátha más is hasznát fogja venni most, hogy jönnek a hideg napok. Ha valamelyik megtetszik, vagy esetleg más színben szeretnétek írjatok nyugodtan!:)))

















2 megjegyzés:

  1. Saját ötlet? Mert ilyet én még nem láttam sehol:O
    Ha igen akkor dicséretes 5ös.:)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Igen, saját ötlet, de azért volt benne némi segítségem is. A barátom és barátnőim látták a prototípusokat és az ő javaslatukra változtattam, hogy végül tényleg praktikus kis darab születhessen. Már készülnek újjabbak, nemsokára megmutatom azokat is.

    VálaszTörlés