2011. április 18., hétfő

Lassan a végét, és a végén járok...

Aki munka mellett próbált már meg elvégezni egy iskolát, az tudja, milyen gyilkos lehet. Mindenhol teljesíteni kell és bizony nem könnyű feladat mindenhol helyt állni és a határidőket betartani. Így most egy végi hajrában sikerült letenni a nyelvvizsgát és a mai napon leadtam a szakdolgozatom is. Már csak az államvizsga van hátra...
Alkotni leginkább a gyerekekkel van időm, de készül (nagyon lassan) néhány projekt is, hála Vikinek és Fanninak, akik mindig nagyon támogattak, hogy elinduljak ezen az új úton. Nem titok, így elmondom: varrni kezdtem. Colettnél is jártam tanfolyamon, aki nagyon lelkes segítőnek bizonyul minden téren. Megmondom őszintén, közel sem tökéletes a mű, de büszke vagyok rá, akárhonnan is nézzem. Hangulatbonbon készült az én variációmban. Nem annyira az én stílusom lett a végeredmény, de tetszik.

3 megjegyzés:

  1. Eszti, írtam Neked mailt (a gmailes címedre), meg smst is! Megkaptad őket???

    Nagyon ügyes vagy, vártam már, hogy mutass valamit a varrás terén. :)

    VálaszTörlés
  2. nekem tetszik :)
    én ma reggel írtam, de gondoltam, szólok itt is, mert a szerdáról van szó, aztán nem ám azért marad el, mert nem kaptad meg :)
    a szakdoga-leadáshoz pedig gratulálok! ja meg a nyelvvizsgához is :)

    VálaszTörlés
  3. Viki, megtennéd kérlek, hogy szerdán rákérdezel az Esztinél, hogy megkapta-e a mailem és/vagy az smsem (kb egy hete küldtem), és hogy hogyan tudnám elérni? Nagyon köszi előre is!

    VálaszTörlés